Haft en sån sjukt mysig höst-söndag! Vaknade av att sambon sa att han serverat frukost i köket. Vi åt allihop fram till 10 typ. Sen hjälptes vi åt att städa hela huset tills det var dags att käka lunch, rester från igår. Efter lunchen påbörjade jag middagen, min underbara gulaschsoppa som fick stå och puttra hela eftermiddagen. 
 
Vi satte därefter upp de första gardinerna i huset i vardagsrummet, det tog bara strax över 5 månader efter inflytt 😆. Det var på tiden, det är så kallt på nedervåningen så vi behövde få rummet varmare i själen och det blev det! Jag satte upp gardiner av bara farten sovrummet också. 
 
Sen spelade vi alla tre ett nytt brädspel, Ticket to ride, som vi fick av ny-gamla vänner i present i somras. Det tog drygt 2 timmar att spela och var jättemysigt! Sen lade jag till potatis och morot i soppan, slappade lite, och sen åt vi. MUMS! Resten av kvällen blev att slappa med radiopoddar. 
 
Haft en sån mysig höst-söndag! Vaknade av att F sa att han serverat frukost i köket. Vi åt allihop till 10. Sen hjälptes vi åt att städa hela huset fram till lunch. Åt. Sen påbörjade jag middagen, en gulaschsoppa som fick stå och puttra hela eftermiddagen. F satte upp gardinstänger i vardagsrummet och vi satte där upp de första gardinerna i huset, strax över 5 månader efter inflytt. Jag satte upp i sovrummet också. Sen spelade vi alla tre ett nytt brädspel, Ticket to ride. Det tog drygt 2 timmar och var jättemysigt! Sen la jag till potatis och morot i soppan, slappa lite, sen åt vi. Mums! Sen slappa med radiopoddar. Sjukt mysig höstig söndag! Och så skönt med städat hemma.
 
Sjukt mysig höstig söndag! Och så skönt med städat hemma, njuter varje gång jag äntrar ett nytt rum.

Kommentera

Publiceras ej